WE ARE BACK ON TRACK

Det finns dåliga nyheter och bra!
Srry för att jag inte har uppdaterat bloggen !! det har varit BAjs vet men NU SKA VA VI VARA SERRRI
vill bara tacka oscar för hans tid på bloggen! jag satt och undra vad jag skulle göra, kasta bloggen eller fortsätta!!!
men tur var fråga jag min kusin om han ville ta över och han sa ja! så nu fortsätter jag DANNEBOY OCH MARTIN BLOGGEN. FÖLJ BLOGGEN NU SERRI! KOMMER ROLIGA KLIPP.BTW GRATTIS OSCKAR <3 HOPPAS DU HAR FÅTT BRA PRESENTER! <3.

BACK TO ME MR DANNEBOY JAG har varit i huddinge med ivan idag han skulle typ leta jobb så efterbliven hahaha så jävla skön kille asså <3 ivan om du ser det här är du gay! sen va vi på kebab buffe i hornstull ivan åt 7 tallrikar fyfan vad jag skrattaet, vi sa att vi skulle vara där typ i 2 timmar men vi va där i 20 min hahaha mycket illa! men nu ska jag sova och försöka vakna tills underbara skolan peas out Mr Danneboy
SÄGER GRATTIS IGEN <3 lycka till i framtiden broder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0