DET GÅR HEEELT OK!

Hej alla trogna läsare, vår framgångsrika blogg blir bara mer och mer framgångsrik!
Idag blev vi utsedda till veckans blogg av http://ojsemma.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-1.html#comment. Mycket trevlig start på bloggen eller hur gabbo?!
Jag undrar om det är min speciella dag idag lixom? Kom till skolan och fick reda på att jag fick MVG i engelska muntligan nationella, gymnasiets första MVG de så vi rullar!
När jag kommer hem så får jag veta att mamma beställt en vit limited edition  Reloop Digital Jockey 2 Interface edition Ltd. Lär stanna hemma från skolan en hel del framöver. Överlag så kommer jag o danne lägga upp 2 videos i veckan, håll er uppdaterade // Oscar <3


Så jävla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0